maandag 21 augustus 2023

Mutsen cluppie youtube creatie

 Hoi hoi

Leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Vandaag laat ik jullie de creatie zien die ik voor ons mutsen cluppie youtube kanaal gemaakt heb


Het is een 3dubbele easel kaart geworden. Het patroon kwam ik tegen op pinterest. Wat staan dat een hoop leuke ideetjes. Maar niet iedereen is goed in het omrekenen van inches naar centimeters 



Dus ben ik aan de slag gegaan en heb de creatie naar centimeters omgerekend en ik miste iets waar ik een boodschap op kon schrijven 


Dus hebben we aan de achterkant een pocket erbij gemaakt voor je een tag label of kaartje in kan schuiven


Denk je nou die wil ik ook maken dat kan. Je vind een uitleg filmpje op ons youtube kanaal 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-