dinsdag 15 mei 2012

Super Juf


Aangezien het woensdag Juffendag is op de school van mijn dochter, heb ik een kaart voor de juf gemaakt. In haar favoriete kleur roze. Roze is niet echt mijn ding, maar we hebben het geprobeerd.  En ik moet zeggen dat ik hem best leuk vind geworden. Het papier dat ik gebruikt heb komt van just a note. De bloemen komen uit mijn verzameling de tekst stempel heb ik ooit eens gekregen. Ben weer erg benieuwd wat jullie er van vinden. Ben ook nog bezig met het pimpen van een kruidenpotje daar hebben we snoepjes in gedaan en geven we ook cadeau aan de juf.

Liefs Debby ♥

3 opmerkingen:

  1. ziet er leuk uit hoor debby
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zal de juf vast blij mee zijn, het is een schatje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat geweldig leuk , dit kaartje!
    En je foto is ook super. Moest even kijken of je dezelfde wel was....ben je al zoveel afgevallen??

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-