vrijdag 25 mei 2012

Theedoos gepimpt


Afgelopen woensdag op de vrouwenclub gingen we een theedoos oppimpen. We kregen allemaal een saaie houten doosje en met design papier heb ik die versierd. door middel van de scheur en plak techniek. Maar ik vond hem nog niet af. Dus ik heb hem 2dagen op mijn freubelplekje laten staan en ineens wist ik wat ik er mee wou maken. Een bakje waar mijn dochter haar elastiekjes, knipjes en andere haar frutsels in kan bewaren. Maar eerst moet hij nog even drogen, want met de perlen pen heb ik er swirls op gemaakt. de afdrukjes zijn van "the greeting farm" en ik heb ze ingekleurd met mijn copic markers. Verder een border pons gebruikt van Martha Steward en om de rand een lintje geplakt. Bovenop nog een grote bloem.


De naam van mijn meisje erop. En zo vind ik hem eigenlijk wel af. Hoe vinden jullie mijn opgepimpte theedoosje geworden???

Liefs Debby ♥

4 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gemaakt Debby! En wat een lekker sappig kleurtje heb je gekozen. Was dochterlief er blij mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gemaakt Debby. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke theedoos heb je gepimpt erg leuke kleurtjes gebruikt en Demi zal er wel blij mee zijn.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-