zaterdag 5 mei 2012

Vriendschap..........


Deze keer geen kaart maar een scrapknutsel. Dit lijstje kwam ik tegen op de koninginnenmarkt en zag er gelijk een ideetje in. Sinds mijn GBP-operatie gaat een vriendin van me iedere week gezellig met me mee Aquajoggen en dat vind ik erg lief van haar. Ze is voor mij een stimulans om toch iedere week te gaan. Als je in je uppie moet dan ben je toch eerder geneigd om te zeggen ik heb vandaag geen zin dus ik sla het een keertje over. Maar als je samen gaat dan doe je dat veel minder snel. Daarom wou ik haar bedanken en heb ik dit lijstje met een speciale vriendschaps tekst erin gemaakt. In de kleur groen en lime groen want dat zijn de kleuren die ze in haar huisje heeft. Ook heb ik weer een tilda hoofdje van een stempel afdrukje geknipt en deze over het hoofdje van Edwin geplakt zodat je 2 knuffelende tilda's (vriendinnen) hebt.

Met deze knutsel doe ik mee aan de challenge van:

Liefs Debby ♥

7 opmerkingen:

  1. wat een supercreatie weer debby
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je heel leuk gedaan,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje!! Mooie tekst zeg! En? Gaat het een beetje zoals je van te voren gehoopt had?

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je dit gemaakt hebt voor haar. Het ziet er prachtig uit en ze gaat er zéker blij mee zijn. Lukt het allemaal nog een beetje met je,is het het allemaal waard geweest?????? Ik hoop toch zo voor je van wel.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a striking card that black background is a fab idea
    Thanks for joining us @ The Totally Tilda challenge
    Hugs Susie Sugar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie kaart met een prachtige tekst!
    En volhouden he:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Debby,mooie kleuren en wat lief van je om haar die kaart te geven.
    liefs Ma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-