maandag 14 mei 2012

Groetjes uit NIJMEGEN


Goede zonnige morgen allemaal. Wat een heerlijk weertje is het vandaag. Ik heb een dagje vrij, maar ben wel bijna de hele dag onderweg. moet naar Velp voor een dieet sessie. Daarna ga ik heel even de stad in want mijn huidskleurige copics zijn op. en we willen wel kunnen blijven hobbiën.

Deze keer heb ik een kaart gemaakt in bruin, wit en creme kleuren. Vond bij deze kaart wel een stempel passen uit de SUMMER serie van Magnolia. Heb een bruin randje om de kaart gemaakt en 2 knoopjes toegevoegd. Het hek is gemaakt met een pons van Tim Holtz.

Ik doe mee aan de challenge van:

Liefs Debby ♥

5 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart, mooie kleuren
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Debby,

    was even niet langs geweest...maar wat een leuke en mooie creaties heb je gemaakt!
    Deze is erg leuk met de groeten uit Nijmegen.
    En gefeliciteerd met je DT-lidmaatschap. Ik kijk er graag en doe ook wel eens mee. Dus we komen elkaar ook daar wel weer tegen!
    Gaat het goed met je?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Debby.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke lief kaartje weer en wat een leuk afdrukje ook. Heel leuk gedaan!
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat n lief kaartje debby.
    Sorry voor mn late reactie ik zag nu pas dat je had gevraagt om de getallen van het kalendertje.
    Je kan de hele beschrijving van de kalender op de site van stempeleinmaleins vinden. op de ene kubus heb je nr 0, 1, 2, 3, 4, 5 nodig en de andere 6, 7, 8, 0, 1, 2 en de 6 gebruik je ook als 9.
    We zien je kalender vast en zeker wel op cutie stamps club voorbij komen zeker.
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-