zondag 23 juni 2013

Chocolade doos bedankjes

Gister begonnen met het oppimpen
van een chocolade doosje
Nou je liever gezegd 4 chocolade doosjes
om ze in de orginele verpakking te geven
vond ik niet zo heel erg leuk
 
 
Heb van mijn freubelmaatje
de stempel van de dikke dame mogen lenen
vind ze zo leuk en vond het wel passen
bij de gelegenheid waar de doosjes voor zijn

 
Morgen heb ik namelijk de allerlaatste
bijeenkomst in velp bij de Obesitas kliniek
1jaar en 3maanden geleden
heb ik zoals sommige wel weten een maag verkleinende
operatie gehad, en om ze daar te bedanken
heb ik namens mezelf en nog 2 groeps genootjes
deze lekkere bedankjes gemaakt

 
Er werken wel meerdere mensen daar maar
met de arts, bewegings deskundige, dietiste en psycholoog
hebben we toch het meeste te maken gehad.
we hebben 1jaar lang allerlei gesprekken gehad om de
3weken, sommige gesprekken waren zeer nuttig
andere vond ik persoonlijk minder, maar ben wel
reuze blij met de begeleiding die we gehad hebben
 

 
Ik ben nog niet helemaal weg daar hoor.
ik hoef nu nog maar 1x per jaar terug te komen
voor de medische controle en dat vind ik ook wel fijn
zo houden ze je toch nog een aantal jaar in de gaten
want ook al gaat het niet zo heel snel meer
ik ben toch mooi 57kilo afgevallen
en dat heeft me een hoop levens vrijheid terug gegeven
 
Liefs Debby ♥

5 opmerkingen:

  1. Blijf het zo knap van je vinden dat je zoveel bent afgevallen Debby, helemaal geweldig. Wat heb je dit weer superleuk gemaakt, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze heel leuk geworden!!!!
    vooral die stempel vind ik heel leuk.....hahahaha
    liefs....xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Debby
    Wauw wat vind ik dat knap van je zeg! Ik weeg precies wat jij bent afgevallen en ben toevallig even oud als jou.
    Wat een prestatie! Wat moet je trots zijn.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tu m'as rendu le sourire...merci, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toppie hoor Debby en wat een geweldige leuke doosjes heb je gemaakt
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-