vrijdag 21 juni 2013

You're the best !!!

 
Ik vind dit toch zo'n schatje
de nieuwe stempel van magnolia
uit de "special moments collectie"
eergister samen met mijn freubelmaatje
naar de hobby winkel geweest
en daar heb ik cardstock papier gekocht
en deze leuke design papier scrap vellen
ook het leuke lintje om het doosje mee
dicht te binden heb ik daar gekocht.
het idee hebben we ook daar op gedaan
en gister avond zijn we aan de slag gegaan
om ze zelf te maken.
(neem ook een kijkje hier onder voor nog zo'n soort creatie)
 
Bij deze creatie laat ik ook even de binnenkant zien
Ik heb een post-it aan de binnenkant geplakt
en daar heb ik een boodschap op geschreven
aan de leerkracht namens mijn dochter
verder heb ik er zelf nog een vakje
in gemaakt zodat we er ook nog wat lekkers
in konden stoppen
 
 
Nou gaan we eerst even 2uurtjes werken
en dan gaan we er vanmiddag nog 1 maken
voor de inval leerkracht van groep8
nou een in de mannenversie
papier heb ik er al voor uitgezocht.
 
Neem ook even een kijkje bij mijn andere creaties
want hebt vandaag en gister meerdere creaties geplaatst
 
Liefs Debby ♥

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-