zondag 30 juni 2013

Texelse Bierbrouwerij !!!


Het weer blijft zwaar bagger voor de tijd van het jaar.
Maar zo schiet ik wel een beetje op met mijn vakantie
album, want als het even mee zit gaan we over een
paar weekjes er ook nog even tussen uit en dan is
het wel de bedoeling dat dit album klaar is. dus we gaan
er vandaag maar weer mee verder want als ik zo naar buiten
kijk, ziet het er niet naar uit dat het een mooie dag gaat worden.

Op ons dagje naar Texel zijn we ook even langs de bierbrouwerij
geweest, want als we in Julianadorp zijn dan is het Texelse bier
toch wel favoriet bij mijn mannetje en we vonden het dus ook
wel leuk om eens een kijkje te nemen hoe ze dat bier dan maken.
na de rondleiding kreeg je een bierplankje met 4 verschillende
soorten bier die je mocht proeven. Maar er zijn zoveel
verschillende soorten streek en seizoensbiertjes te veel om
op te noemen. heb wel een paar namen naast de foto
geplakt want dat vond ik wel een leuk effect geven
 
Liefs Debby ♥

2 opmerkingen:

  1. leuk al die biertjes op een rij, erg leuke lay out.

    knuf peet

    p.s ik haal de spullen voor project life bij Scrapbookdepot :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-