zondag 30 juni 2013

Vuurtoren beklommen !!!


De vuurtoren op het eiland Texel hebben man en dochter lief
samen beklommen. Ik wou ook wel mee, maar we hadden
onze hond bij ons en die kan niet mee al die trappen op
dus er moest iemand beneden blijven en dat heb ik dan ook
maar gedaan, toen ze terug kwamen zei mijn meisje gelijk,
"mam wees blij dat je niet mee bent gegaan"
Ze moesten een aantal treden op, maar verder was
er vrij weinig boeiends te zien aldus mijn tienerdochter
 
Ik heb de bon van de entree bewaard en die bij
de creatie geplakt, zie nu dat een deel van de tekst los
gelaten heeft, maar die hebben we inmiddels weer gemaakt
heb ook nog een bedeltje van een vuurtoren gebruikt
 
Liefs Debby ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-