vrijdag 17 juli 2020

Beach !!!

Tien jaar geleden begon ik met mijn creatieve hobby. Ik ben toen begonnen met scrapbooking. maak graag en veel foto's dus deze hobby kon ik goed met deze nieuwe hobby combineren. Dus ik heb wat scrapbook spullen gekocht en ben er mee aan de slag gegaan. Het scrapbooking is in de loop van de jaren een beetje op een laag pitje komen te staan en maak ik nu vooral kaarten en mijn eigen albums

Maar het scrapbooking blijft toch ook wel erg leuk. daarom deze keer een scrapbook lay-out voor jullie


en dat van en van mijn favoriete plekje in Nederland namelijk het strand.....ik hoef niet te zwemmen maar heerlijk met mijn bloten voetjes door het water en over het zand strand lopen daar kan ik zo van genieten


voor het woord BEACH heb ik gebruik gemaakt van de alfabet letters van Dutch doobadoo #470.713.010 het papier is van minty papers en past goed bij het zomerse thema


het 2de design vel wat ik gebruik heb daarvan heb ik de randen gescheurd om het een speels stoer en robuust effect te geven.


het papier pakket heeft ook een erg leuk knipvel met allemaal leuke plaatjes die je bij je lay-out kan gebruiken. zo past het bij je thema en heb je ook spullen die bij de kleur van je papier past, echt heel erg handig


zo komt de strandstoel, het bordje met Beach erop en het planten groen allemaal uit dat knip vel. De meeuwen die ik gebruikt heb op de deze creatie zin van Marianne Design......zee meeuwen horen gewoon op een lay-out als deze thuis

heb jullie nu ook zo'n zin gekregen in een strandwandeling......nou ik eigenlijk wel
fijne dag vandaag weer

groetjes uit het bosrijke Nijmegen -Debby-



1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-