vrijdag 10 juli 2020

zwemdiploma A.....

Hoera voor Fleur, nadat het corona virus roet in het eten gooide mocht ze afgelopen week dan toch eindelijk afzwemmen voor haar A diploma en wat stond ze te stralen met haar diploma in de hand. Helaas mocht alleen mama aanwezig zijn om deze kleine zeemeermin af te zien zwemmen. Maar van de trotse oma heb ik vernomen dat ze het via een live video verbinding allemaal hebben kunnen zien


Dat verdient natuurlijk een kaartje en wel een zelfgemaakte natuurlijk. Stiekem was ik heel erg blij dat ik deze zeemeermin stempels niet verkocht had op marktplaats want ze kwamen nu heel erg goed van pas. En ik heb ze dus ook gelijk van marktplaats af gehaald want ze passen uitstekend bij een zwemdiploma kaartje


ook de schelpen stempels en zeewier passen er goed bij en de bubbels vond ik zelf wel grappig
benieuwd wat de kleine dame er van gaat vinden.

liefs Debby

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-