dinsdag 28 juli 2020

Welkom kleintje....!!!


Bij een geboorte hoort ook een geboorte kaartje. Ik heb de kleurtjes van het baby bedje gebruikt. 


Het konijntje en het beertje heb ik van Pinterest de wolkjes zijn van joy crafts en het gras is een pons van Martha steward.  De fles is een mal van Dutch Doobadoo 


Het konijntje en het beertje heb ik met mijn zig clear real Brush colour markers ingekleurd


De tekst welkom kleintje is van Marianne design en de naam van het meisje is met een stans van  craft emotions gemaakt. Donderdag ga ik samen met mijn dochter dit kleine meisje bewonderen. 

Liefs Debby 

1 opmerking:

  1. Je babyflesje is erg lief geworden, en hihih ik mag het vaak al tussendoor zien wat je aan het maken bent. De afbeeldingen erop zijn mooi ingekleurd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-