dinsdag 7 juli 2020

Ideas create the story.....

Soms heb je overal nog een klein beetje van over als je in een createam zit. En als het aangebroken is of geen complete setjes meer zijn mag je het houden. Hoe leuk is dat.  Als je dan een keer niet weet wat je moet maken leg je allerlei dingen bij elkaar ook uit eerdere design pakketten en dan borrelen er ideetjes op.


Zo heb ik de A6 paperpad SL108 erbij gepakt en de pronty stickers van jolanda de ronde en de greyboard radars. Oxide inkt grond espresso en faded jeans. Een achtergrond stempel van Craft Emotions en een al wat oudere mask mal van Dutch doobadoo en ik ben aan het kliederen gegaan.  Ja jullie lezen het goed. Zie steeds vaker dingen voorbij komen met oxide inkt erin verwerkt en dat vind ik toch zo gaaf om te zien. Maar zoals ik wel vaker zeg dat is out of my comfort zone maar wel erg leuk om te doen. Dus heb maar weer eens een poging gedaan tot


Uit eindelijk is dit het eind resultaat geworden. Om heel eerlijk de zijn weet ik niet zo goed wat ik er zelf van vind.  Wat is jullie mening?????



2 opmerkingen:

  1. Hoi Debby
    Je hebt een superleuke poging gedaan hoor hij is super leuk geworden
    Ik vindt het ook kei leuk om te doen

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem superleuk geworden! Het is zeker leuk te doen, maar bij mij blijven alles op hetzelfde komen met dit soort pagina's, dat gevoel heb ik dan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-