vrijdag 25 september 2020

Geniet met elkaar....!!

Jaaaaa het designteam pakket is weer binnen. Dat betekend weer leuke nieuwe spullen om uit te proberen. En soms maak je hem dan open en denk je OEPS...........dit is totaal niet mijn ding. Snap wel dat sommige mensen dit leuk vinden, maar hier moet ik toch even goed over nadenken.



En na maten je dan aan de slag gaat met de craftkit christmas scene van dutch doobadoo komen er steeds meer ideetjes in je naar boven. Ik heb er de Snowy en Friends stempel #2 bij gebruikt van Carla creations.......vind het vosje en de sneeuwan zo schattig


En ik heb de sneeuwpop lekker met zijn voetjes in de foam klei gezet, vind dat een echt sneeuw effect geven.. ook de vensterbank en de dakgoot heeft een speels foam sneeuw randje gekegen


de crystal ornament border van craftemotions heb ik met oxide inkt speckeld egg een kleurtje gegeven en de leuke tekst komt van Marianne Design, die had ik toevallig vorige maand zelf besteld en kwam nu erg goed van pas bij deze kerst creatie


Uit het dak kun je deze tag of kaart trekken en daar zitten weer 2 labels in waar je zelf iets op kan schrijven voor de feestdagen


De tekst stempel komt uit dezelfde serie als de geniet met elkaar stempel. De feestdagen komen langzaam aan steeds dichterbij voor we het weten kunnen we de kerstboom alweer zetten.





 

3 opmerkingen:

  1. Een geweldige creatie waar veel op te zien is en veel werk in zit.
    Tuurlijk brainstormen we vaak samen, maar om hem dan zo op je pc te zien is wel heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig Debby. Heel mooie gemaakt. En inderdaad wat veel werk. Maar dan heb je ook wat. Topper!
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-