donderdag 24 september 2020

Sint en Piet Cadeau Tag...!!!

Voor alle zekerheid heb ik deze uit en challenge  groep terug getrokken. Er staat tenslotte een ZWARTE PIET op. Voor een challenge blog snap ik dat wel. geblokt worden dat zit je niet op te wachten. Maar ik vind de hele zware pieten discussie echt te ver gaan. Hetty heeft niks met rasicme te maken maar met een eeuwen oude  traditie maar vooral een kinderfeest. En geen enkel kind denkt aan rasicme. 


Dus ik plaats deze creatie wel gewoon op mijn eigen blog

Fijne pakjes avond voor degene die het vieren in deze rare corona tijden. 

Liefs Debby 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-