zaterdag 12 september 2020

Pak je slingers en versier !!!


Mijn crea team maatje was gister jarig. Dus vandaag kan ik deze kaart met jullie delen waant ze heeft hem inmiddels ontvangen


Ik heb het girls en denim pakket van Maja design gebruikt. 


Het afdrukje heb ik een tijdje geleden gekocht en ik vind het zo'n schatje 


Ik heb een klein envelopje erop vast gemaakt om er kleine tagjes met een tekst in te stoppen


En de kaart versiert met rol roosjes. 


Lieve Elly hopelijk heb je een hele leuke verjaardag gehad. Veel plezier met je cadeautjes en dat je maar flink verwent bent met leuke crea cadeautjes

Liefs Debby 

3 opmerkingen:

  1. Hoi Debby,

    Een kei leuke kaart en dat designpapier blijft gewoon geweldig nou ja ik heb er nog een favo bij nu hortensia van stamperia haha.
    Een fijne zaterdag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Debby. Heel mooi patroon en de designpapier is geweldig.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-