zaterdag 5 september 2020

Some times when....

 Ongeveer 1.5 week geleden kwam jilldis voor de eerste keer bij mij knutselen. We hebben elkaar via Facebook ontmoet en ze bleek echt bijna bij me om de hoek te wonen.  Dus leek het ons leuk om samen een keer af te spreken. En het was erg gezellig. Van creatief iets doen is niet echt iets gekomen we hebben vooral veel gekletst wat ik super gezellig was en naar elkaars spullen gekeken. 

Toen ik deze stempeltjes van haar zag moest ik er een paar afdrukken en nu ruim 1 wel later heb ik eindelijk de tijd gevonden om er iets mee te doen. 


Geen idee van welk merk dit stempeltje is maar ik vind hem wel super schattig. Dus als iemand het weet laat het me vooral weten

Groetjes en een fijne zaterdag


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-