dinsdag 1 december 2020

Challenge December hobbyshop veldmaat

 Hallo allemaal. 

De laatste maand van het jaar is alweer aangebroken. En sommige zijn al helemaal klaar met het maken van hun kerst laten en andere.... waaronder ikzelf zijn tot op heden nog niet eens beginnen aan de kerst kaarten. 

Dus het thema van deze maand challenge is

KERST


Ik ben aan de slag gegaan met het mooie design pakket van scrapboys "christmas wishes" ik heb hierbij mijn nieuwer speeltje gebruikt van Tim Holtz de DECKLE. Dat geeft zulke leuke effecten afb je randjes. Moet het nog uitproberen met foto's maar op het pakket vind ik het al kei gaaf. 


Ik heb ook weer een missies stempel KJ11 gebruikt van Karin Joan ik vind ze echt soooooo cute. De dennen takjes 6002/1509 en de kerst roos 6002/1493 zijn van joy crafts


De kerst bomen zijn van Craft Emotions 115633/0279 en de tekst stempels zijn van Marianne design CS1036

Ik weet dat de december maand en hele drukke feest maand is. Niet hebben we ook nog een jarige dochter die alweer 20 word,  maar hopelijk vinden jullie ergens een klein hobby gaatje en een potje met tijd om aan onze challenge mee te doen

Groetjes Debby design team lid van Hobbyshop Veldmaat  xxx


2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-