maandag 21 december 2020

Maak het magisch !!!

 En omdat hij zo leuk is heb ik het doosje van de workshop van zaterdag gewoon nog eens gemaakt


Alleen nu met ander design papier


En hoop joy crafts spullen gebruikt


Maar ik van craft emotions. Zoals de witte kerstboom en de ronde stans


De tekst stempels die ik gebruikt heb zijn ook van joy crafts. Leuk en keer Nederlandse tekst te gebruiken 


Nog een paar dagen tot kerst dus deze creatie is vandaag bij iemand op de deurmat gevallen. Beetje laat dit jaar. Maar dit was de laatste kerstkaart voor 2020. In januari gaan we maar eens wat vaker een kerst kaart tussen door maken zodat we niet zoveel kerst kaart stress hebben. 


Maar goed dat neem ik mezelf ieder jaar voor

Fijne feestdagen voor iedereen en een goed,  gezond en creatief nieuw jaar
Liefs Debby 


4 opmerkingen:

  1. Hoi mooie kaart weer.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig deze uitvoering! En de ontvanger zal er zeer zeker heel blij mee zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze Nederlandse tekst, ik kreeg een paar kerstkaarten met deze tekst en deze alsnog besteld. Jouw creatie is weer super,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie Debby !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-