zaterdag 26 december 2020

Secret santa hobbyshop

Ook bij Hobbyshop Veldmaat hebben we secret santa lootjes getrokken. 

Ik had Rikie, welke hoe ik jullie denken want er zitten maar liefst 3 dames in ons team met dezelfde naam. Rikie de monnink 


Ik heb deze explosion box gemaakt
Met mijn stamperia papier die ik een tijd terug gewonnen heb


Van een clubdag van tiets had ik nog wat prullaria liggen die nu goed van pas kwam


Als de deksel er vanaf komt klagen de zijkanten open 


En dat heb ik een aantal keer herhaald 


Steeds komt er er een nieuw dekseltje te voorschijn en als je hem op tilt klappen er weer zijkanten open




Als je het laatste dekseltje optilt komt er een geur kaarsje tevoorschijn. Gewoon voor de sier want aansteken lijkt me niet verstandig



Zo ziet het geheel eruit als alle dekseltje eraf zijn.  De cadeautjes staan niet op deze foto's maar die heeft ze natuurlijk wel gekregen

Liefs Debby 
  

6 opmerkingen:

  1. Mooie explosionbox met mooi papier. Dat is een heel werkje vindt ik, maar wel verrassend.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!
    Prachtige creatie.
    Leuk detail het geurkaarsje.
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je wel een heel mooi gemaakt.
    Echt gaaf.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, deze is echt wel een plaatje geworden ! top hoor, zal ze zeker wel blij mee zijn
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, geweldig Debby. Heel mooi
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-