maandag 16 maart 2020

Aloha......!!!

Nog maar een dan. Want mijn vorige make a card creatie kon niet mee doen omdat er niet genoeg producten van joy craft op zaten. 


Papier en de rand stans boven aan de kaart zijn zeker van joy craft dus heb ik 2 artikelen die ik op mijn kaart gebruikt heb. 


Het anker en de vogeltjes zijn volgens mijn ook van joy maar dat weet ik niet 100% zeker.  Net als van de tekst stempels. 


Ik heb mijn magnolia stempeltje weer in gekleurd met mijn zig clear Bush colour markers. Heb ze nu allemaal en ik ben er zo happy mee


Nou moeten we alleen nog een keer naar het strand om nieuwe foto's te maken zodat ze hier in het kaartje kunnen

Liefs Debby 


1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-