woensdag 25 maart 2020

Snel weer op de been!!!

Behalve alle corona kaartjes die ik maak om mensen op te vrolijke heb ik ook nog een kaartje gemaakt voor een eigen familie lid. De man van mijn moeder zit thuis met een trombose been..... ja mensen er is ook nog iets anders wat je me thuis kan zitten in deze tijd.

Hij is bijna 80. Maar nog zeer actief bezig en klusjes doen vind hij erg leuk. Alleen nu kan dat even niet. 


Daarom vind ik dit klussende stempeltje van lily of the valley wel erg leuk om te gebruiken. 

Heb een ronde stans mal met radars gebruikt van joy en de basis kaart is een Essentials mal van studio light stencil SL96 te koop bij Hobbyshop Veldmaat  klik Hier voor de webshop

Liefs Debby 

3 opmerkingen:

  1. Hoi Debby,

    Ja idd draait de wereld ondanks alles gewoon door dus ook mensen met andere kwalen zijn er nog . Beterschap voor de man van je moeder hij zal wel even kunnen genieten van de leuke kaart die je hebt gemaakt .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het leven gaat gewoon door met of zonder virus. Maar omdat we nu dus niet op ziekenbezoek kunnen vind ik een kaartje sturen wel leuk. vandaag nog een kaartje maken voor een vriendin die gister geopereerd is. Dus we hoeven ons nog niet te vervelen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is erg leuk!! En zeer toepasselijk, hoop knapt hij snel weer op.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-