zaterdag 28 maart 2020

Challenge reminder

In deze tijd is het soms moeilijk om inspiratie te vinden.  Daarom is een uitdaging altijd erg leuk om aan mee te doen.  Bij hobbyshop Veldmaat hebben we op de Facebook pagina een leuke maand uitdaging.  Nou wil ik jullie uitdagen om er ook iets mee te maken



Ik heb de lijn bloemen-kraft-meeldraden  gebruikt en er deze creatie mee gemaakt.  Die ik naar een vriendin ga sturen die deze week geopereerd is. 


Het mandje is een craft stencil van Marianne design het feit in het mandje is een al wat oudere tanden stans van joy een het afdrukje is van lily of the valley

Liefs Debby 

1 opmerking:

  1. Echt een superleuke fruitmand heb je gemaakt en hopelijk voelt ze zich ietsjes fijner met deze kaart om naar te kijken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-