donderdag 26 maart 2020

Grote avonturen beginnen klein...!!!

In deze tijd zijn natuurlijk niet alleen verjaardagen die niet door gaan. Maar er worden natuurlijk ook nog gewoon baby's geboren..... En de kers verse ouders krijgen nu dus geen kraam visite en kunnen hun kleine wondertje niet live aan familie en vrienden showen. dat hadden ze een paar weken geleden toch niet kunnen bedenken een kraamtijd zonder bezoek die beschuit met {in dit geval} blauwe muisjes komen eten. En ik vind geboorte kaartjes een van de leukste kaartjes om te maken dus als ik de kans krijg om jonge ouders te verblijde met een geboorte kaartje dan doe ik dat graag



Ik heb de marianne D stencil wolk door Marleen  gebruikt PS8020 en de inspiratie heb ik gevonden op Pinterest want mijn inspiratie is een beetje ver te zoeken.  Maar als ik een voorbeeldje heb dan lukt het wel.  Het papier en de wolkjes zonder spikkels zijn van joy crafts en het konijntje is volgens mij ook een stans van Marianne design maar dat weet ik niet 100% zeker. 

Hopelijk vinden de ouders van Youp hert kaartje leuk en hebben ze toch een fijne kraamtijd ondanks het corona virus

liefs Debby

1 opmerking:

  1. Dit is zeer verdrietig en ook mooi tegelijk, echt moeilijk.
    Maar je hebt een mooie kaart voor hun gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-