vrijdag 6 maart 2020

Love crafty friends

Soms kom je in je collectie wat dubbele spullen tegen en dat kan ik mijn createam maatje Elly dan weer blij mee maken. Maar om die nou zonder kaart op te sturen vind ik niet leuk.


En ik kon na maandag ook wel even wat afleiding gebruiken.. weer hebben onze hond van 9mnd in moeten laten slapen.  En dat gaat je niet in de koude kleren zitten.  Heb toen ook een heel lief klein kaartje vaan Elly gekregen om ons sterkte te nsen.  Echt super lief.  Dis wilde ik haar dat op mijn beurt weer voor bedanken door een kaartje bij de stansjes te maken. 


Had ook net weet nieuwe magnolia stempeltjes binnen en een nieuwe pijl stans dus kon ik die mooi op deze creatie verwerken. 

Liefs Debby ♡

1 opmerking:

  1. Wat is het weer een beauty, nu had ik weer een extra kadootje, de kaart!
    En hoe lief allemaal XX ben er blij mee, maar alleen zo erg dat ik de mijne eerder verstuurd had en het is niet binnengekomen, ben nu zo bang dat hij kwijt is geraakt. Dus ik hoop van harte dat hij vandaag nog binnen gaat vallen.
    Ps die pijl is super gaaf!!
    Ben er wat huiverig voor...
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-