donderdag 14 april 2022

Gelli plate creatie #1

Met bianca naar de art specially in Nijkerk geweest en daar de prachtige creaties van marianne reijgersberg gezien. En toen hebben we allerlei spullen gekocht om te proberen om ook zoiets moois te kunnen creëren.



Na aanleiding van de live van maandag 11 april ben ik ook aan de slag gegaan. Had (nog) geen ronde gelli plate, wel een kleinere rechthoekige en daar mee aan de slag gegaan.  


Moet nog wel wat oefenen maar het is wel erg leuk om te doen
Hier ga ik een journal mee maken waar ik dit soort creaties in kan gaan bewaren. Want vind het erg leuk om te doen dus dat komen er vast nog meer van.

Groetjes Debby 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-