vrijdag 15 april 2022

Mutsen cluppie live #10

April staat in het teken van Pasen. Bij het mutsen cluppie. Ook de live die  bianca net gegeven heeft was weer een leuke paas creatie


Het designpapier dat ik gebruikt heb is van action net als de pareltjes die op de rol bloemetjes zitten.


De chocolade paasei reep en het choco schaapje komt bij de jumbo vandaan.


Ik vind het schaapje, echt super schattig in dat pakketje zat ook nog een haasje en een soort kip.


Ik vind het echt een hele leuke creatie een leuke en opzich een snelle creatie om cadeau te geven. Ik ga deze zeker vaker maken. Want je kunt er natuurlijk ook allerlei andere leuke dingen  in stoppen

Ik ben benieuwd naar jullie creaties dus doe vooral gezellig met ons mee en plaats ze op onze mutsen cluppie Facebook pagina in het juiste album en je maakt ook nog kans op een leuke gesponsorde prijs 

En vergeet vooral niet om ook even naar bianca's blog te gaan om haar creatie te bewonderen 

Groetjes Debby mutsje #2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-