zaterdag 2 april 2022

Paasei verrassings Doosje

Bianca had voor onze mutsen cluppie challenge met het thema Pasen een heel leuk doosje gemaakt met een verrassings ei erin 

Die moest ik natuurlijk ook maken. Heb op mijn poets adresje 4 kleine meisjes en op dit soort feestdagen vind ik het leuk om iets extra's voor ze te maken 

Dus dat betekende vlug naar de winkel om 4 verrassings eieren te halen en aan de slag te gaan


Binnenkort maar eens onder de paasboom zetten bij de poets adresjes 

Bianca heeft haar verrassingsei doosje gemaakt met digi papier serie #3 waar ik a.s maandag 4 april een live mee ga geven. Andere creatie als deze maar ook erg leuk om cadeau te geven tijdens de paasdagen

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-