zondag 3 april 2022

Mutsen cluppie sneak peek #9

Als jullie dit lezen zit ik al lang in de trein opweg naar de art specially in Nijkerk. Een mutsen team uitje.

Maar ons mutsen cluppie gaat morgen om 19.00u weer live. Live #9 alweer en zoals jullie gewend zijn komen we in het weekend met een sneak peek.

Wil je gezellig mee komen kijken en/of kletsen dat kan en mag altijd. Maar gelijk mee doen is ook altijd een optie. Lijkt je dat leuk, dan hebben we ook alvast een boodschappenlijstje voor je.


En ik ga die avond met dit setje digi papier werken. Serie #3 bunny funny. Hij is er in blauw en roze. Beide te bestellen via mutsencluppie2.0@gmail.com 

Tot morgen avond 19.00u op ons mutsencluppie maar voor nu ga ik maar weer eens overstappen op een andere trein. Art specially we komen eraan. Zin in Bianca tot zo. Mutsje #2 is coming der an........!!!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-