maandag 4 april 2022

Mutsen cluppie live #9

Het is bijna Pasen. Dus de live die ik net in het mutsen cluppie gegeven heb had ook dat thema


Toen ik dit design papier op Ali express tegen kwam moest ik hem gewoon hebben. Met het idee dat ik hem voor een mutsen creatie wilde gaan gebruiken. 


Ik ben erg benieuwd welk design papier onze volgers gaan gebruiken voor deze creatie. We hadden in ieder geval weer veel kijkers en een gezellig cluppie die tijdens de live gelijk mee doet 


Heb je de live gemist en wil je hem ook graag maken. Dat kan. Onder het kopje evenementen kun je de live terug vinden. 


Maar we hebben ook een youtube kanaal waarin je alle lives terug kan vinden. 


En zet je je creaties voor zondag 17 april in het juiste maak je ook nog kans op een leuke prijs van onze sponsor

Groetjes Debby mutsje #2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-