vrijdag 22 april 2022

Life is beautiful

 Ons digi papier kun je ook uitstekend gebruiken voor andere creaties. Het hoeft niet alleen maar op een kaart gebruikt te worden. Ik heb het red butterfly papier in samenwerking met mijn gelli plate en distress oxide inkt gebruikt. 


Namens marianne reijgersberg heb ik er een nieuwe verslaving bij, maar beter hier aan dan aan de drank of drugs. Hihihi


Het is zo leuk om met de gelli plate te werken en er met allerlei diecuts en uit geknipte afbeeldingen je eigen creatie te maken


Er zullen vast nog meer van dit soort creaties volgen

Groetjes Debby 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-