zaterdag 5 februari 2022

Boekkaart

Met ons mutsen cluppie werken we vrij ver vooruit. Om drukte en stress te voorkomen. Meestal werkt dat goed uit. Maar soms heeft dat ook nadelen. En deze creatie is daar een van. Niet omdat hij niet leuk is. Juist wel, maar omdat je hem dan bij iemand anders tegen komt. En als hij in heel veel opzichten op de creatie van iemand anders lijkt kiezen we er voor om deze toch niet live te gaan geven. Vooral niet als er ook een werkbeschrijving bij zit.   Maar we willen onze creatie natuurlijk wel met jullie delen. Maar als je denkt die wil ik ook maken dan verwijs ik je door naar het blog bericht van hobbyvision. Daar vind je een mooie duidelijke werkbeschrijving van Gerlinde Grevelink geplaatst op 23 januari 2022

Hier de


Dit is hoe ik hem bedacht had.  Ik heb er een paarse paas creatie van gemaakt


In de boekkaart heb ik een stuk mica geschoven zodat de eitjes er niet uit kunnen vallen


En aan de linkerkant heb ik een venster met pocket gemaakt 


Dat heb ik een tag in gedaan die je eruit kan halen en er een leuke tekst of foto op kan verwerken


Als je goed kijkt kun je zien dat een stukje mica nog boven het boek gedeelte uit steekt


En de kaart afgemaakt met leuke paas eitjes en bunnies 

Bianca heeft deze creatie uiteraard ook al gemaakt en de creatie van mutsje #1 is HIER te bewonderen.

Groetjes Debby mutsje #2

 

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-