maandag 7 februari 2022

Mutsen Cluppie live #5 hartjes tasje

 Hoe leuk was alweer de 5de live van het Mutsen cluppie. Ik vind hem echt te leuk.

Het hart is een mal van dutch doobadoo 

Het leuke afdrukje is van magnolia en heb ik ingekleurd met mijn zig clean color real brush markers en wat ben ik blij met de nieuwe 30 kleuren

Wil je deze leuke creatie ook maken, maar heb je de live gemist. Dan is hij op het mutsen cluppie terug te vinden maar ook op onze YouTube pagina


Uiteraard hebben we alle 3 deze creatie weer gemaakt. Wil je alle foto zien kijk dan ook bij Muts#1 BIANCA en Muts#2 ELLY op het blog voor hun mooie creaties


En ook nu hebben we weer een sponsor bereid gevonden om deze live te sponsoren dus als je hem ook gemaakt hebt en op onze Facebook pagina in het juiste album plaatst maak je kan op een leuk prijsje


Groetjes Debby mutsje #2

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-