vrijdag 18 februari 2022

New Home

 Toen ik deze mal in mijn design pakket kreeg was het weer even een uitdaging om er iets mee te bedenken, samen met het piatek papier hello spring is het me gelukt om er toch een leuk verhuiskaartje van te maken


in het papier zaten ook deze leuke kleine werkers met hun bouwhelmpjes op.


De radars / tandwielen heb ik ook uit het design papier geknipt en ook een stansrand gebruikt om de kaart een net wat stoerdere uitstraling te geven


de stempels new home en home sweet home zijn van craft emotions en vond ik ook wel goed bij het kaartje passen.


groetjes Debby designteam lid hobbyshop veldmaat

2 opmerkingen:

  1. Hij is superleuk geworden Debby. Ik vind het een hele leuke stans en je hebt hem mooi gedecoreerd in leuke kleuren en met mooie spulletjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-