zaterdag 5 februari 2022

Gefeliciteerd mam

Vandaag de verjaardag van mijn moeder. Ik had deze kaart gemaakt voor bij haar cadeautje. Het was de bedoeling om een gebakje te gaan eten bij haar voor haar 72ste verjaardag. 

Maar door corona loopt dat net even anders dan gepland......in het bedrijf van mijn dochter zijn er veel besmettingsgevallen. En daarom is ze wat bang voor bezoek. En twijfelde ze of we wel moesten komen. Nou mam bij twijfel niet doen......Dus nu maar wanneer het wat minder word

Groetjes Debby 

 

1 opmerking:

  1. Leuke kaart voor je mams en jammer dat je er niet naar toe kan, maar ik begrijp het heel goed.
    Rare tijde zijn het.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-