woensdag 23 februari 2022

Chocolate cookies

Gister in mutsen cluppie live #6 hadden we een leuk nieuwtje. We hebben ons eigen digi papier gemaakt. En deze is voor een klein bedrag bij ons te bestellen. 

mutsencluppie2.0@gmail.com 


Nou ben ik met deze serie ook aan de slag gegaan. Deze serie heet Pink Choco dus heb ik er een chocolade doosje van gemaakt


Het doosje is een mal die ik lang geleden ooit eens op Ali express gekocht heb, maar zo leuk om even een snel presentje te maken 


Dit is het digi papier dat je bij ons kan bestellen. Je krijgt van bianca dan een pdf bestandje en kun je het net zo vaak uitprinten als je wil.

Groetjes Debby mutsje #2

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-