vrijdag 4 februari 2022

Wishing You

 Ik heb een zwak voor Maja design , design papier. Soms vind ik het zelfs zo mooi dat het bijna zonde is om de schaar erin te zetten.



Maar ik word er altijd zo blij van als het in mijn design papier pakket zit. Dan doet het ook zeer om de schaar erin te zetten maar net even iets minder


Had deze creatie al een tijdje op mijn to-do lijstje staan.  Maar er niet aan toe gekomen. Het ideetje kwam ik tegen op pinterest 


En ik ben uit gaan vogelen hoe deze creatie in elkaar stak, en uiteindelijk is dit mijn creatie geworden 


 groetjes Debby design team lid bij hobbyshop veldmaat

2 opmerkingen:

  1. Het is altijd moeilijk om de schaar in super mooi papier te zetten!
    Maar ja, niet gebruiken is gewoon zonde.
    Leuke creatie geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-