zondag 8 mei 2022

FEEST Live #12 Mutsen cluppie

Gister bestonden we precies 6mnd. De live die bianca gegeven had had ik al gemaakt totdat we bedachten dat het leuk zou zijn om ins eigen digi papier te gaan gebruiken

Maar toen had ik deze al gemaakt, dus heb voor onze feestdag een nieuwe gemaakt, maar wilde deze toch ook even delen

Is papier die ik ook ooit zelf bedacht en ontwikkeld heb, maar toen zat ik nog in een ander design team en daarom hebben we er voor gekozen om deze toch niet uit te brengen. Ook al is er nooit iets met het ontwerp van dit  design papier gedaan 

We willen nieuw zijn in ons mutsencluppie dus deze toch maar van de lijst afgehaald

Groetjes Debby 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-