maandag 16 mei 2022

Mutsen cluppie live #14

Dit is zo'n live die ik zelf nog wel eens ga maken. Bianca heeft net mutsen cluppie live #14 gegeven


Toen ik van  Bianca deze werkbeschrijving kreeg ben ik er gelijk mee aan  de slag gegaan. 


Hij is niet moeilijk, maar zo leuk om te maken. 


En ook erg leuk om als klein cadeautje erbij te geven, of als leuk mini albumpje van een leuke herinnering


Toen ik deze ging maken had ik net gehoord dat iemand in mijn naaste omgeving ernstig ziek was en nog is. En in die gedachte heb ik er een soort van herinneringskaart / albumkaart van gemaakt 


Zou daar dan 2 foto's op verwerken die dierbaar zijn voor de mensen waarom het gaat. 


Het is in ieder geval een heel leuk projectje om te maken. Ik hoop dat jullie dat ook vonden 


Fijne avond en tot snel
Groetjes Debby 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-