maandag 23 mei 2022

Mutsen cluppie YouTube kaart

 Deze maandag geen mutsencluppie live maar we hebben wel een creatie voor jullie gemaakt die alleen op ons YouTube kanaal te zien is

Geen werkbeschrijving of live op onze Facebook pagina, maar je mag je creatie daar wel met ons delen uiteraard


Het is een accordeon kaart geworden. En word dus stap voor stap met jullie gemaakt op youtube. Wie zie ik daar???


Groetjes Debby 

Dit kaartje is uiteindelijk verstuurd naar Vanity, wie de Facebook groep kanjer post kwam ik een oproepje tegen. Later stond deze foto op de Facebook groep als bedankje. Met toestemming van haar moeder mocht ik deze foto ook op mijn blog plaatsen. 


Kijk dat blije gezichtje daar doe je het toch voor. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-