zaterdag 7 mei 2022

Mutsen cluppie live #13

De eerste Live was vanmorgen al een feestje. En in deze live heeft
.......... het feestje met ons mee gevierd 
En dit is de winnaar van de 1ste gesponsorde prijs van zusjes hobbyhoekje


Om 13.00u was het aan mij om nog wat extra sparkel te geven aan ons feestje.


Ik had zo'n soort gelijke kaart met kerst gemaakt en kreeg daar veel leuke reacties op. Maar heb er toch net even een andere draai aan gegeven


Zodat het een kaart idee word die je met een elastiekje dicht kunt huden


Met een grote hoera tekst stans heb ik de pocket bedekt en daar een slimline tag in gedaan


En ook tijdens deze live hebben we nog een winnaar gekozen onder onze mee feestende volgers ............ gefeliciteerd met je prijsje.

Leuk dat jullie op ons feestje waren. Alle creaties kun je weer in het juiste album plaatsen op onze Facebook pagina.

Feest album 1 voor Bianca's creatie
Feest album 2 voor Debby's creatie

1 opmerking:

  1. Oooow waanzinnig gaaf Debby!!
    Mooie kleurtjes, leuk modelletje en wat is dat ook een leuk alfabet!
    Top hoor, ik heb 'm opgelsagen, leuk ideetje voor de kerst;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-