zondag 8 mei 2022

Mutsen cluppie live #11 reminder

 Door het leuke feestje van gister kan ik er vanmorgen vroeg achter dat ik hier de reminder nog niet geplaatst had van live#11 het memo boekje


Op onze Facebook pagina van het mutsen cluppie komen al hele leuke creaties voorbij


Zo leuk om steeds al die verschillende creaties te zien. 


En ook de leuke en lieve reacties die we elke keer weer krijgen zorgt ervoor dat het elke keer weer een feestje is om dit te mogen doen.

Het is een hoop werk en er gaat een hoop vrije tijd in zitten, maar ik doe het met heel veel plezier

Tot de volgende keer weer. Iedereen een fijne moederdag vandaag. 

Groetjes Debby 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-