zondag 22 mei 2022

Workshop bij Anreda

 Gister samen met Jacqueline en Bianca een workshop gevolgd bij Anreda in Reek

De workshop werd gegeven door sandra en erna. Het is niet echt een album

maar een explosionbox met daar een huisje omheen. Of boerderij zoals het in de workshop staat beschreven

Ik heb een hele leuke gezellige dag gehad. En heel veel gelachen. Ook rosita weer eens gezien en geknuffeld want het kon weer. En gelijk met Jacqueline afgesproken om naar haar hobbyverkoopdag te gaan op 17 en 18 juni

Het design papier is niet echt mijn smaak en zou niet mijn keuze zijn, maar, ik vind hem wel leuk geworden

Het huisje/boerderij gedeelte word om de explosionbox gevouwen  en vast gezet met een strikje. De explosionbox is vast geplakt op een stuk clipboard.

Ga hem denk ik nog wel een keer maken, maar dan als strandhuisje. Dat lijkt me ook erg leuk.

Groetjes Debby 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-