zondag 23 november 2014

All the best for Christmas .... !!!

Goede middag
Zondag alweer en het zonnetje schijnt, straks gezellig bij vrienden op visite maar eerst wil ik nog even deze creatie met jullie delen. terwijl man en dochter nog heerlijk lagen te slapen vanmorgen ben ik weer lekker aan de freubel geweest met een kerst creatie
 
 
Heb het hekje weer gebruikt, waar ik erg blij mee ben, ook de magnolia boom gebruikt en de gras en ijspegel pons van Martha Steward weer eens voor de dag gehaald

 
Mijn lintjes bak ook weer even door gespit op zoek naar leuke lintjes om bij deze creatie te gebruiken, en er weer een leuk belletje en een tagje aan gehangen

 
Gebruik gemaakt van een nieuwe stempel van Magnolia uit de Christmas collectie en het afdrukje ingekleurd met distress inkt
 
Liefs Debby ♥

2 opmerkingen:

  1. het werd een hele mooie, geslaagde kaart met veel details, knap zo !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je blij bent met het hekje....zo is hij inderdaad heel leuk!!!
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-