dinsdag 18 november 2014

HOERA #4 ................ !!!

GOEDE MIDDAG WEER !!!
 
Na mijn werk weer aan de freubel gegaan, want de uitnodigingen voor het feestje van mijn dochter moeten natuurlijk zo snel mogelijk de deur uit. Niet dat degene die mogen komen nog niets van het feestje afweten, nee want via app zijn de meiden allemaal al op de hoogte gebracht.
 
 
Moet ik dan nog wel uitnodigingen maken vroeg ik aan mijn dochter, want iedereen weet het nu toch al, ja natuurlijk mam bij een feest horen uitnodigingen. Oké dan is dat duidelijk dus vandaag maar weer aan de slag gegaan met uitnodiging #4 Ben nu op de helft dus nog maar 4 kaartjes te gaan en de eerste is al bij de ontvangster want die kwam gister vanuit school mee hier heen dus die kon haar eigen kaartje uitkiezen,

 
Inmiddels ook al met kaartje #5 bezig want vanavond moet ze er ook al wat mee nemen als ze naar de hockey training gaat, want er komen niet alleen meiden van school, maar ook van haar hockey team
 
Liefs Debby ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-