dinsdag 25 november 2014

Christmas wishes ............. !!!

GOEDE MIDDAG

Vinden jullie het ook ineens zo koud geworden.....................brrrrrr vanmorgen moesten de meeste auto's zelfs krabben, niet dat ik daar last van heb op mijn brommertje, maar toch..........!!! De winter is nu denk ik toch echt begonnen !!!
 
 
En de kerst komt langzaamaan steeds dichterbij en ik moet nog best een aantal kerst presentjes en kaartjes maken dus toen ik thuis kwam uit mijn werk eerst even mijn hondje uitgelaten en toen lekker aan de freubel gegaan, vanmorgen had ik het kaartje al gevouwen en uitgeknipt en voor de rest heb ik het vanmiddag gedaan.
 
 
Tussen alle stempeltjes die ik inmiddels bezit, kom je soms ineens een stempeltje tegen waarvan je dacht hé die had ik ook nog en deze van Lily of the Valley vond ik toch wel heel erg leuk


Heb hem ingekleurd met distress inkt, heb er jutte lint achter geplakt en het ribbelkarton is afval materiaal, dat zat ik een pak met speculaasjes en die had ik maar even bewaard want ik vond het wel erg leuk en op deze kaart creatie vond ik het wel passen, Verder gebruik gemaakt van touw om het tekst labeltje vast te maken en om de tag op te laten vallen. weer een leuk klein belletje van Kimya erop verwerkt en er zitten natuurlijk ook weer waxine lichtjes in het doosje. de 3de is nu af, nog 3 te gaan voor mijn overblijf collegaatjes van Stichting SOOS
 
Liefs Debby ♥

2 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Debby, wat leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten op mijn blog, nu kan ik gezellig bij jou langskomen en wat een mooi blog heb jij zeg. Dit stempeltje is inderdaad super lief en prachtig de ton sur ton kleurtjes, heel stijlvol. Fijn weekend !
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-