dinsdag 18 november 2014

HOERA #5 ...................!!!

Goede avond bloggers
 
worden jullie al een beetje gek van mijn HOERA uitnodigingskaartjes. Hahaha kan het me best voorstellen hoor, het zijn bijna allemaal dezelfde kaartjes die jullie voorbij zien komen alleen in een andere kleur maar voor de rest lijken ze toch wel behoorlijk op elkaar
 
 
en ik maar iedere keer bedenken wat ik er dan weer bij ga zetten, want alleen maar foto's erop zetten en er geen tekstje bij schrijven vind ik ook niet zo leuk, maar na 5 bijna dezelfde kaartjes raakt het gesprek stof ook wel een beetje op dus bedankt weer voor jullie bezoekje

 
Liefs Debby ♥

1 opmerking:

  1. Je bent goed bezig met al die mooie uitnodigingen, leuk hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-