maandag 17 november 2014

HOERA #1 ........................ !!!

GOEDE MORGEN ALLEMAAL
 
Het weer is gelukkig beter als gister, Als het zonnetje schijnt ziet het er buiten altijd veel leuker en beter uit. Niet dat ik nu naar buiten ga ........ ja straks moeten we weer naar buiten om over te blijven maar voor nu ben ik heerlijk aan de freubel geweest
 


Gister hebben we het even samen met mijn dochter over haar verjaardag gehad, Over 17dagen is ze namelijk jarig en ze zit in de 2de van het voortgezet onderwijs, dus kinderfeestjes geef je niet meer. Dan geef je gewoon een verjaardag voor je vriendinnen en dan moeten wij als ouders wieberen. Het feestje zal 13 december plaats vinden en ze wil 8 meiden uitnodigen en daar moet ik natuurlijk uitnodigingen voor maken, Hoe en wat dat mocht ik zelf wel verzinnen maar ze wou wel dit stempelafdrukje van Saturated Canary op haar uitnodiging hebben want die vond ze wel erg leuk
 
 
Nou oke dat word dus aan de freubel om de kaartjes af te krijgen en dit is het aller eerste kaartje en ze vond hem erg leuk geworden..............moeders happy...........dochter happy nou wat wil je nog meer!!!
 
Liefs Debby ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-