maandag 17 november 2014

HOERA #3 ................. !!!

Daar zijn we weer.....!!!
met de 3de creatie van vandaag. Ze lijken allemaal wel een beetje op elkaar alleen de kleur is steeds een beetje anders zodat er niet al te veel sleur in het maken komt, want ik ben niet van de massa productie ik wil wel een beetje variatie en afwisseling op de kaarten
 
 
En om ze toch een beetje hetzelfde te houden, gebruik ik veel dezelfde stansen en dezelfde tekst stempeltjes om er toch een beetje een eenheid in te krijgen.

 
Op deze creatie heb ik een vlindertje van klei gebruikt en die met distress inkt ingekleurd.
Zo nu verder met uitnodiging #4 maar die komt morgen denk ik op mijn blog want het word nu te donker om er goede foto's van te kunnen maken. Nieuwsgierig naar mijn 2 andere kaartjes kijk dan even verder op mijn blogje dan kom je ze vanzelf tegen................ xxx bedankt weer voor je bezoekje
 
Liefs Debby ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-