maandag 17 november 2014

HOERA #2 .............. !!!

Goede Middag
 
Ik hallo allemaal voor de 2de keer van vandaag. Als jullie mijn berichtje van vanmorgen gelezen hebben weten jullie dat mijn dochter bijna jarig is en ze een feestje geeft voor haar vriendinnen en moeders moest dus aan de slag met het maken van de uitnodigingen
 
 
en uitnodiging #2 is een feit. vind dit malletje van Dutch doobadoo zo leuk om te gebruiken, het is bijna saai om weer normale vierkanten kaarten te maken. Maar ik moet nog een aantal kerstkaarten dus die komen er wel weer hoor, maar nu moeten eerst de uitnodigingen af en de deur uit

 
benieuwd wat jullie van mijn 2de creatie vinden
 
Liefs Debby ♥

2 opmerkingen:

  1. Helemaal top voor een meidenkaart. Erg leuk gedaan hoor. Ik vind ze ook prachtig die Dutch Doobadoo mallen. Dan heb je toch even net iets anders. Kost wel even wat extra tijd al dat geknip trouwens maar dan heb je ook iets origineels.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke uitnodigingen!!!!
    daar scoort demi wel punten mee....
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-